Ofte stillede spørgsmål
FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil have ændret i min ordre?
Hvis du skal have ændret i din ordre, skal du skrive en mail hurtigst muligt til kundeservice@beskytditsyn.dk. Dette skal helst gøres indenfor få timer.
Tilbyder I gratis fragt?
Vi tilbyder gratis fragt på alle ordre over 498 kr. i hele Danmark.
Alle ordre bliver sendt fra vores lager indenfor 24 timer. I travle perioder kan der gå op til 48 timer før de bliver afsendt.
Leveringen tager normalt 1-2 hverdage efter afsendelse.
Hvilke fragtselskaber bruger I?
Vi bruger PostNord, GLS & DAO.
Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?
Vi tilbyder blandt andet at du kan betale med Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard og MobilePay
Hvornår trækker I pengene?
Når du laver en ordre ved os reserverer vi pengene på dit kort, men vi trækker dem først når vi har afsendt din ordre.
Er priserne inkl. moms?
Alle vores priser inkl. dansk moms.
14 dages fortrydelsesret
Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret. Hvis du vil gøre brug af det, skal du skrive en mail til kundeservice@beskytditsyn.dk
Mine briller er gået i stykker
Send en mail til kundeservice@beskytditsyn.dk, hvor du beskriver, hvordan de er gået i stykker samt sender os billeder af brillen. Så kan vi vurdere problemet og finde en løsning.